17. november 2005

Pitstop!

Jeg holder lige en pause!
Fra bøgerne,
fra bloggen
og forhåbentlig også fra tankerne!

Det sidste er jo ikke praktisk muligt, men tanken om "Hvem er jeg", håber jeg at kunne slippe lidt, indtil jeg har fundet en dygtig psykolog, der ved noget om identitetskriser.

Jeg vil give mig selv minimum en uge, hvor jeg prøver at beskæftige mig med andre ting:
Svømning, yoga, læse SKØNlitteratur, måske et projekt eller to i lejligheden, måske skrive på mit projekt (selvom det er ulideligt at skulle transkribere de interview, fordi jeg så bliver konfronteret med min egen stemme på bånd, og så dukker tanken op igen: Hvem er det der snakker dér og hvorfor lyder hendes stemme sådan dér?), så måske netop IKKE skrive på mit projekt - det skriver nok sig selv :-)

Andre idéer til noget jeg kunne foretage mig, så sig endelig til ....