29. november 2005

Going up .....


Nu har mit liv været en lang nedtur siden jeg fik den virus på balancenerven 1. juli .......
Den havde jeg i ca. 3 måneder = et helvede. Undervejs røg jeg en tur på hospitalet med en nyre-bækkenbetændelse med marreidtsagtige blodprøve-sessioner (min fobi her i livet!) og fra den oplevelse videre ind i en ond depression, jeg troede jeg selv kunne arbejde mig ud af. Det kunne jeg ikke!

Men nu er det fanme også slut!

Fra nu af skal mit liv være en optur! Det startede i dag med at jeg blev klippet. I morgen køber jeg mig til fitness hos SATS.

Om en time sætter jeg med en god kop te og nyder min yndlingsserie i fjernsynet = Amys ret. (Sidder der og drømmer om en strålende karriere (måske ikke lige som dommer :-)) og et frit og levende bofællesskab med min familie eller måske bare nogle venner).

Følg med i min optur dag for dag ........