30. november 2005

Øget aktivitetsniveau


Indrømmet - jeg sov til klokken ti i dag! (Sådan er det lidt med de piller. De er effektive ud i søvndysningskunsten - men det bedste ved dem er nu nok de drømme, jeg får: Oplevelsesrige, positive og altid med en lækker mand i hovedrollen. I nat var jeg fx kæreste med den sødeste engelsktalende, mørkhårede surferboy, der tilmed var litterær og romantisk! - så er det da til at holde ud at lide af en depression ;-))

Men derefter har jeg været aktiv: Været ude på ITU for at hente en diktafon til morgendagens interview, været i SATS (Frb Svømmehal) for at melde mig ind - programlægning på fredag, skrevet en HEL side på mit projekt og om lidt sætter jeg mig op på cyklen for at gense min gode, gode ven, der netop er vendt hjem fra 5 uger(!) i Australien. Vil købe en kage med (det må man godt når man har tabt 4 kilo den sidste måneds tid ...).

I aften er der møde i den lille bogklub. Vi har læst Skygge Baldur, og jeg giver den mine varmeste anbefalinger med på vejen. Der er nok også kage på bordet - jubii ......

Det føles fedt at være aktiv igen, og så er der alligevel en lille stemme, der synes at jeg snyder. For har jo lagt selvudviklingsprojektet lidt på hylden. Men det var/er nødvendigt for en stund.

Lige nu gælder det mere energi og også gerne lidt julehygge.