17. marts 2013

Weekendsysler

Jeg har det meget ambivalent med mine aleneweekender. Det er absolut rædselsfuldt at vågne lørdag morgen til et tomt hjem, en tom seng, uden Arthur ... Jeg var slet ikke forberedt på, at det kunne gøre så ondt at måtte undvære sit barn.

Men når jeg så har fået rystet savnet af mig og hanket lidt op i mig selv, så må jeg også indrømme, at jeg nyder at hive to do-sedler ned fra tavlen, kaste mig ud i lørdagstravlheden og klare de der mere eller mindre nødvendige indkøb.

Lørdagsturen rundede:
  • Matas på Falkoner Allé
  • Frederiksberg Hovedbibliotek
  • Apoteket på Godthåbsvej
  • Boghandler på Godthåbsvej
  • Og sluttede på Coffee Collective, ligeledes på Godthåbsvej, hvor jeg nød en kop mokka og fik startet på min nykøbte bog Lille dansk samtidsroman.
Lørdag eftermiddag blev tilbragt på Yogacentralen, og aftenen i sofaen med resten af romanen og hyggesurf.

Stille søndag
Vågnede med ingen planer, og det var helt okay ... Mit hjem har fået en rengøringsmæssig overhaling (inkl. køleskab, ovn), jeg har nydt en cykeltur i det kolde solskinsvejr, talt i telefon med veninderne og der er stadig en del timer tilbage.