11. marts 2013

Fik jeg set det jeg ville?

For seks år siden skrev jeg et blogindlæg, som jeg mange gange er vendt tilbage til - nemlig listen over det jeg gerne ville nå, inden jeg blev 40. Nu er det vist tid til at gøre status!

"have en tatovering (på foden)"
Tjek.

"have hoppet i faldskærm"
Hvor kom den idé fra?? Jeg har jo højdeskræk!

"være mor"
Tak, tak, tak, tak!

"kunne spille klaver"
Det bliver vist i næste liv.

"have besøgt New York, Berlin, Rom (igen)"
Hmm, en ud af tre. Ikke helt godt nok.

"have været på mere end en yogaferie "
Ups!

"have set mere end en opera"
Carmen, Figaros bryllup, Don Juan etc.

"have været på Roskilde Festival"
Nåede det lige akkurat. Tak til Bruce for uforglemmelig aften foran orange scene.

"have prøvet at gå til fægtning"
 Underligt ønske, men ja!

"at kunne fejre min 40 års-fødselsdag sammen med alle mine gode veninder, mine venner og familie iøvrigt og også meget gerne manden i mit liv"
Close, but no cigar!

Samlet set
5½ ud af 10 ønsker. Men den med Arthur tæller for meget mere, så samlet set føler jeg mig meget taknemlig. Og jeg er også nødt til at konstatere, at ens ønsker og præferencer ændrer sig med alderen. Fægtning og faldskærm? WTF! :-)