10. marts 2013

Kontrasternes land!

Sidste søndag erklærede jeg, at nu var det forår. Der var sol hele dagen og den mildhed, vi længe har sukket efter. Og det gode vejr gjorde bare min 40 års fødselsdag endnu mere fuldendt ...

Denne søndag skal jeg lige love for, at Danmark var et ganske andet land at opholde sig i. Minusgrader og nærmest kuling, så en planlagt tur i Zoo blev til en genganger på Zoo-museet. Behøver jeg at sige, at vi ikke var den eneste børnefamilie der!

Nå, men okay, tilbage til den der fødselsdag, for den kræver måske mere end to linjer. Måske en punktopstilling kan gøre det?

Dagen forløb nogenlunde sådan her:
  • Vågnede i en fremmed mands seng (manden er i virkeligheden blot en dreng, som hedder Elias og er 7 år)
  • Blev fejret med morgenbord, morgengaver og ikke mindst morgenmusik (Sarah spillede saxofon) i søsters hus
  • Tog bilen over til brormand, fordi vi havde en vaskehalsdate! Det blev C1 glad for ...
  • Hjem til søster, i bad og så ud af døren igen for at køre til Krusmølle og Fru Loff's café, hvor jeg havde inviteret den nærmeste familie til frokost.
  • Skøn frokost, dejlige gaver, smukt vejr, gode minder. Masser af søde hilsner på sms og Facebook.
  • Hjem til søster for en kortere bemærkning og for at pakke de flotte malerier i bilen, og så ellers stik øst, mod Frederiksberg.