20. marts 2013

Et historisk nedslag

Fik lige lyst til at skirve et indlæg af mere historisk karakter. Fastholde denne dags begivenheder, som jeg kan vende tilbage til en dag ude i fremtiden og tænke: Nå ja, sådan var det (også) i marts 2013.

Indtil videre er det dagen, hvor:
  • tre unge SF'er har meldt sig ud af partiet og er gået over til Socialdemokratiet. Det er ikke noget, jeg som sådan har følelser i (SF er ikke mit parti), men det er den begivenhed, medierne har kastet sig over her til morgen. Apropos medier - har set det i DR2 Morgen, en ny satsning fra DR.
  • der endnu en gang er faldet ny sne, og derfor har jeg valgt at arbejde hjemme, for mit "kontor" er varmere end det oppe på ATP.
  • de har meddelt at Holger Juul Hansen (aka bankdirektør Varnæs) ikke længere er blandt vores lands borgere.

Skrevet kl 10.30. Update følger.