27. marts 2007

Kører på repeat!

Med ryggen mod solen
stod du i min åbne dør
med ryggen mod alt
som et svar, hvis jeg nu skulle spørge
i går er historie, der er kun et eneste nu
du var den, der sagde det engang
min Betty Blue

Som en bjergbestiger, der styrter,
lige før han når op,
hvad skulle han også det for
hvad er der ved sådan en trang
næh - hold dig på stien, hvor alt alligevel er trådt itu
var det derfor du søgte tinderne?,
min Betty blue

Du kan komme til mig
Du kan komme til mig,
en af de her dage
Jeg sidder nok stadigvæk
her i mit liv

Jeg vil se dig igen
og så huske en eneste ting
at alt har sin pris
også når man vender den anden kind til
at endnu en drøm så ufatteligt langt fra mit nu
Jeg lover, jeg vil nå den en dag,
min baby blue

Du kan komme til mig,
hvis du kommer tilbage
Du kan komme til mig,
hvis din vej går her forbi

Du kan komme til mig en af de her dage
jeg sidder nok stadigvæk her i mit liv
jeg sidder nok stadigvæk her i mit liv

[Poul Krebs: Betty Blue]