27. november 2012

Ja' dak. Ja' dak. Og ja' dak!

I dag har livet heldigvis været langt fra en ventesal. I dag er der pludselig en række ting, der er faldet på plads eller i hvert fald rykket sig ...

  • Været til jobinterview på et drømmejob. Følte mig meget jobklar, så uanset udfaldet kommer det til at betyde noget for mig. Det kan jeg mærke. Godt lige at få det testet.
  • Min Nihola er meldt klar til afhentning. Det skal blive skønt for både Lille Kring og Store Kring.
  • Ole og jeg har fået udfyldt papirerne til PPR, som kan hjælpe med den videre vurdering og evt. handeplan i forhold til Arthurs udvikling og "anderledeshed".
  • Jobcenteret har givet grønt lys til at jeg kan få min egen, personlige jobformidler. Skulle det nu være nødvendigt? Ja, det kan vel ikke skade. Har faktisk hørt om flere succeshistorier på den konto.
  • Jeg har fået en mail, som afrunder noget, som gerne måtte rundes af.
  • En af mine kære Powerjobsøgere, Marianne, har i dag fået job - selvfølgelig gennem netværk! Og hun har altså også været ledig ret længe. Så' det!
  • Jeg har set Rasmus Seebach på Meyers Deli her til aften (Øh, den er så uden for kategori! :-))
Måske det bliver en mere stille onsdag, men man kan jo aldrig vide, om man pludselig møder en anden kendis eller på anden måde bliver overrasket.

Time will tell ......