14. december 2007

Oprydning i mere end en forstand!


Jeg har i de sidste par uger smidt en række af mine tidligere overbevisninger overbords. Det er en mental oprydningsproces, som jeg kan mærke tager lidt tid, inden det er sådan helt integreret.

Men så kan det hjælpe lidt at kaste sig ud i et konkret oprydningsprojekt. Er startet med tøjskabet. Ud med alt det, som jeg ikke bruger og som er decideret ubehageligt at have på. Ind skal med tiden flere kjoler. Drømmer om et liv, hvor jeg kun går i kjoler - tænk hvor enkelt: stå op om morgenen og tage en kjole frem .....

Ja, drømmer i det hele taget om et meget mere enkelt og kærligt liv og det bedste er, at jeg har indset, at det bare er et spørgsmål om at vælge det. Jeg har 100 % ansvarlighed (og frihed) til at vælge mit liv, som jeg gerne vil have det.

Det er da en stor erkendelse!