7. marts 2006

Send en kaospilot tak!


Mit spisebord flyder!
Det er der en grund til ....

Jeg har efter 7 års skubben-til-side, "mañana"-holdning og ophobet kaos sat mig for at få styr på mine fotoalbums, eller det vil sige sætte fotos i albums, for lige nu ligger de bare i dersens papiromslag de kommer i fra fotohandlenen.

Projektet besværes af at jeg på et tidspunkt - da jeg boede på Amager - lavede en kæmpe collage af fotos. De skal nu tilbage til de respektive tomme pladser i de albums, jeg sådan set HAR lavet i sin tid.

Der laves bunker - også "Hmm, hvor hører det mon til"-bunker.
Og jeg føler mig pludselig små-gammel for kan ikke længere huske den kronologiske rækkefølge af de forskellige begivenheder.

Det skal blive godt at komme igennem kaoset og når det er gjort, så er det ganske vist, at jeg fremover sætter fotos i album med det samme!

Amen!