10. februar 2006

Om "To-do-lister" og uden for kontekst billeder ....



Sad lige og blev enig med mig selv om at jeg har mange igangværende projekter (og hurra for det, for de er alle spændende ....) men for at skabe lidt system i mylderet af tanker om disse projekter og deres eventuelle deadlines ville jeg lave en af mine berømte To do-lister, af andre kaldet et GANT-kort. Og fik lyst til at dele det der med at planlægge sammen med glæden over at have en masse spændende projekter at kaste sig over med mine (trofaste?) læsere her på min side.

Som det er blevet for vane ville jeg flankere mit indlæg af et nogenlunde sigende billede. Mig ind og søge på "to do liste" og så kom ham her frem!! Bemærk den diskrete gule post-it. Hvis de fås i levende udgave, så tager jeg gerne et par stykker af den slags To do lister ;-) Sådan pr. postordre.