19. februar 2006

Der er tider, hvor man føler sig levende død!


Det var gudsordet, der kom af præstens mund i dag! Og kunne jeg andet end nikke ja til det. Det kunne jeg ikke, nej.

For er syg på fjortende dag og har hver dag måtte melde afbud til et arrangement: Min træning, yogatimer, fødselsdag hos Sonia, fest lørdag aften og nu min nieces 7 års fødselsdag. Der sker intet spændende i mit liv, andet end snot, træthed, tv og gråvejr. Sådan føles det i hvert fald, men det er jo ikke hele sandheden .....

Fik inden for samme 14 dage holdt en hyggelig kandidatfest, fik skrevet en ansøgning til drømmejobbet (ikke et ord om at jeg har fået en mail fra dem med en opfordring til at udvise tålmodighed, da de har modtaget 250 af slagsen!), fik lavet nyt program og trænet det én gang i SATS, fik startet på et phoner-job i Bønnelykke, som jeg godt nok siger op igen i morgen, havde en endags-romance med en gammel flamme (Og så gik den ild så ud! Hvad skete der? Hvorfor tror nogen mænd, at de bare kan bruge tavshed som kommunikation?), deltaget i et hyggeligt forfatterarrangement med Ursula Andkjær Olsen i Chesters Bogcafé, haft besøg af niece Sarah og barndomsveninde Louise. Det er da mere end en død kan præstere ........ trods alt! :-)

Men nu gør jeg det også, i morgen. Går til lægen altså! Måske han kan forklare hvordan en uskyldig forkølelse i den grad kan hærge min krop. Selvom jeg har spist appelsiner, drukket te i spandevis (så meget at jeg næsten har fået tynde lår af det), lavet nærende supper med antioxidanter, sovet og hvilet, skyllet næse og jeg kunne blive ved!