26. januar 2006

Selvtilfreds!


Kender du det?
Skulle lige male hoveddøren, inden det nye håndtag skal sættes på. Så fremstod alle paneler triste, slidte og alt andet end hvide ved siden af. Mig ned i farvehandlen og købe en stor spand Træ & Metal-maling og så fik alt træværk i min entré en tur. Et job der varede der halve af dagen og resulterede i pletter på mit trægulv (Så nu skal det også have en gang farve - overvejer en frisk mintgrøn!)

Men hold op, hvor det pyntede!
Og hvor var det rart at gøre noget jeg har tænkt på mindst 1000 gange, svarende til to gange om dagen på de 1½ år jeg har boet her! (overdrivelse fremmer forståelsen, ikk :-))

Sådan lidt selvtilfreds og endda med nylakerede negle, sidder jeg således her og nyder en kop aften-te af den sunde slags og glæder mig til en god nats søvn.