3. januar 2006

Nyt år! Nye planer!


Intet nytår uden nye planer og nye drømme.

Men modsat andre laver jeg ikke nytårforsætter, der er baseret på forbud a la "Må ikke ryge" eller "Må ikke spise fed mad", for den slags tror jeg ikke på - og nå ja, så ryger jeg heller ikke! ;-)

I 2006 er det således min hensigt og mit ønske at:

  1. Grine og smile noget mere (måske ved at møde op i en Latterklub).
  2. Lave yoga i form af De fem Tibetanere hver morgen (det tager kun 10 minutter!)
  3. Finde et job i bogbranchen, som redaktør eller lignende (Ring hvis du lige har jobbet! ;-))
  4. Lave storindkøb (Alle med bil må gerne melde sig nu!)
  5. Lave sund, nærende mad i form af supper, gryderetter etc.
  6. Fortsætte min personlige udvikling ved at konsultere Helle samt genlæse bøgerne i min personlige kanon over "Hjælp dig selv"-litteratur.
  7. Justere mine forventninger til omgivelserne, så jeg undgår at blive skuffet jf. mit indlæg 29/12-2005.
  8. Gå mere i byen (Har netop i dag købt nye Gå-i-byen-sko for de penge, jeg ikke har!! Men vil ikke lave nytårsforsæt vedr. min økonomi, for det holder alligevel ikke!)
  9. Være mindre sjusket. Hver dag er en fest, right? Så lys på bordet, når jeg spiser. Ikke se fjernsyn, mens jeg spiser. Tage pænt tøj på, også selvom jeg ikke skal ud (en arbejdsløs' lod). Og den slags.
  10. Læse og anmelde et hav af bøger.
  11. Møde og fastholde MANDEN!
  12. Tænke over hvorfor det med MANDEN kommer på en ellevte-plads!