19. november 2010

Den første sne!

Det bliver da også tidligere og tidligere?

Men vi vågnede i hvert fald op til snefnug/slud på ruden og et lille hvidt lag på jorden, som dog forsvinder nu, hvor det er slået over i regn. Jeg kan godt li' snevejr. Alt andet end gråvejr og silende regn.

Meeen synes måske ikke det er de optimale vilkår for en fritgående kat. Aura har nemlig ikke været hjemme siden mandag eftermiddag og som dagene går, svinder håbet om at se hende igen.

Jeg håber mest på, at hun er omkommet i et trafikuheld; hellere det end at hun er spærret inde et eller andet sted og ligger og lider ...... Men måske finder jeg aldrig ud af, hvad der skete.

Mest synd er det dog for Arthur; han var MEGET glad for den kat, men er heldigvis så lille, at han ikke har opfattet, at der mangler noget. Men jeg havde bare gerne set, at han voksede op med et dyr.

Og man kunne fristes til at overveje at få en ny killing til foråret, men så er der jo lige alle fordelene ved ikke at være kældedyrsejer: færre hår i møblerne, friheden til at rejse (hvilket vi så ikke gør det så meget i pt, men alligevel! :-)), man skal ikke op midt om natten og lukke katten ud/ind af vinduet .... etc.

Ja ja, det kan også være hun pludselig kommer tilbage, men jeg tror ikke rigtigt på det ....