17. august 2007

Sagen er klar ...


..... jeg må og vil og skal gøre noget ved min boligsituation snart!

Min lejer har igen sin kæreste på besøg uden at give mig besked. Det har jeg ellers tidligere sagt til hende, at jeg gerne vil have at vide, og det synes jeg er rimeligt nok.

Men egentlig tror jeg også det handler om, at jeg er blevet for gammel til at dele min bolig med "fremmede" mennesker, mennesker jeg ikke selv har inviteret.

Nu er det bare sådan, at jeg også er ret glad for lejeindtægten, som dækker mine månedlige udgifter til bolig- og studielån!!

Løsningen bliver nok at flytte, det vil sige at bytte min andelslejlighed for en mindre og billigere. En tanke jeg alligevel har leget en del med. Også fordi huslejen her stiger med 1000 kr/md. når vi får (nye) altaner.

Hvad mener du: Skal/skal ikke?