22. august 2007

Gode beslutninger ....

.... giver god energi!



Jeg har i hvert fald været glad og energisk siden jeg i søndags besluttede, at jeg vælger løsningen med at bytte min andel for en billigere og mindre for 1) at kunne bo alene og 2) at optimere min økonomi.

Det er dog ikke noget man lige iværksætter overnight. Først skal der være Generalforsamling hvor jeg vil arbejde intenst på at få andelskronen betydeligt op (det er jo direkte latterligt at så attraktiv en lejlighed som min kun koster 500.000 kr, når tilsvarende eller mindre er oppe over 1 million - det kan jeg jo se på bytteannoncerne). Så skal jeg finde det rette bytte. Og så skal jeg flytte.

Optimistisk set kan det vel blive først i det nye år, men måske også før ..... Vi får se!

Og jo, skal nok holde en stor afskedsfest med Hostrupsvej 10 - for det har jo på mange måder været en bolig, jeg har været rigtig, rigtig glad for OG har holdt en del fester i.