28. september 2006

En lille sejr ...

Har haft en semi-fridag og begav mig over i Frederiksbergcenteret for at forstsætte jagten på et par nye jeans, nu hvor de gamle ligesom strammer og er lagt i venteposition til bedre tider. Jeg prøvede for 14 dage siden - kun med det resultat at alle jeans, også de store numre, var for små og jeg følte mig mega fed!

Men i dag fandt jeg dem i H&M. Og de er endda vildt fede. Og str 33 - det er da ikke så slemt. De sidder perfekt på mig og da de er mørke slanker de endda. Yes!!

I går købte jeg af min kære bogpusher to Lene Hansson-bøger (hende med slankeprogrammer på TV3) og jeg har allerede læst dem fra ende til anden og føler mig topmotiveret til den sunde, slanke livsstil. Nogen der har erfaringer med hendes "program", teer etc. så skriv endelig.

Og i aften er der vandaerobis og vejning på vægten igen. Det bli'r spændende ....