7. september 2006

Der kom en hvirvelstorm ......

Det er og har været nogle hektiske (men trods alt gode) dage.

  • Tirsdag: Stop-op-mødet for Udviklingsafdelingen: snak, snak, snak ......
    Indkøb, vasketøj etc., oprydning - you know the game
  • Onsdag: Foredrag på lokalbibliotek, job, i biograf med mindste-niecen Sarah, hjem og lave mad til far, søster og tre børn (hektisk, hektisk), rydde af og rydde op efter 3 børn (hvirvelstorm), slappe af med fodboldslandskamp
  • Torsdag: Tidligt op og sende far af sted på eventyr-ekspedition med Den Transiberiske Jernbane (måtte instruere ham i nye regler om håndbagagen - nej, far, du kan ikke tage dine engangsshavere med!) .... Job (indhente det forsømte), direkte videre til Lynge for at passe de tre børn (frygter en ny hvirvelstorm) til kl 10, derefter hjem i seng ....

Om jeg vil træne i morgen, Steen? Trænger til det, men bliv ikke overrasket hvis jeg er for træt! :-)

Og jeg ved godt at andre - fx travle børnefamilier, enlige mødre etc. - vil slå en latter op og sige, at det der program det er da ingenting. Det ved jeg godt! Men for mig - der er vant til et andet tempo - er det nok! Og ja, det er et spørgsmål om træning og vane. Det ved jeg også godt! Men giv mig en familie og nogle børn, så skal jeg nok komme efter det. Promise!