25. september 2006

Dag 4 - "slankekur"

Eller det er jo ikke en slankekur som sådan. Mere en "Stop op og kig på min livsstil og lav noget om, så vægten falder"-periode.

Og så efterlyses der slanketips af hende her. Med fare for at havne i De Sorte Spejders sorte gryde og blive grueligt til grin næste gang de oplæser læsernes gode råd fra Hjemmet på P3 , så kommer alligevel et tip:

Drik et glas vand med 2 spiseske æbleeddike og en halv citron hver morgen. Det stabiliserer både blodsukkeret og leveren. Jeg har gjort det i to uger nu og jeg synes det hjælper. Er ikke så lækkersulten i løbet af dagen mere (og det er jo en stor hjælp hvis man vil tabe sig!) og så synes jeg faktisk at min hud er blevet lidt pænere allerede. Faktisk gavner æbleeddike i mange tilfælde - læs selv på denne web af Gitte Koldtoft (klik dig ind til Jeg anbefaler/Superfoods).