21. april 2006

A dream come true !


Har fået mulighed for at få det her klaver HELT gratis! Fragten koster et sted mellem 1200-2000 kr.

Men man bør slå til - ikke ?

Og er det i øvrigt ikke helt vildt syret at det foredrag jeg var til i foregårs, da fortalte foredragsholderen som et eksempel på flow fra hendes virkelig liv, at hun altid havde ønsket sig at spille klaver og da hun i en periode ønskede sig det endnu varmere blev hun pludslig tilbudt et klaver næsten gratis - og et par dage senere gratis klaverundervisning! Jeg sad til foredraget og tænkte: Jamen det er jo min drøm! Og hvad sker der to dage efter!! Jeg får tilbudt et gratis klaver. Må straks skrive en mail til Annalise (foredragsholderen)

Desuden vil det se helt vildt tjekket ud her i de herskabelige omgivelser med stuk und alles!

Tænke tænke tænke : Hvor skaffer jeg nu lige de penge fra ...... ?