20. december 2005

På de sene timer af en effektiv dag

Hvorfor er det egentlig sådan at effektivitet skaber effektivitet eller at man når mere, når man har travlt.

I dag har jeg - udover at sove til kl elleve (satans piller!)
  • skrevet fem sider på mit projekt (og det er en del, når man også skal tænke undervejs!)
  • været i Magasin for at klare de sidste juleindkøb fløjtende og gavmild - mest gavmild over for mig selv, sådan er det hver jul. Køber et hav af gaver til mig selv som kompensation for den manglende mand i mit liv. I år blev det til yndlingsparfumen af Jean Paul Gautier og en lækker bodylotion. Men købte dog også gaver til mine gamle bedsteforældre og min onkel - personer jeg ikke normalt begaver ved juletid, men så igen: Det er jo kun jul en gang! Eller øhh?
  • lavet alle de formelle ting ved projektet: litteraturliste, bilag, struktur etc. (Hov - mangler en forside)
  • gjort klar til en ny dag ved at rydde op
  • blogget - men uden billede (internettet driller!)

Men OK, indrømmer en ting! Der var ikke overskud til at spise særlig hensigtmæssigt. Har i dag fået en portion havregrød, en portion ris med to forårsruller (frokost), 3 stykker frugt, en marcipanstang fra Magasin og en kande te. Godt det snart er jul - jeg mener nytår!