31. december 2009

Tænk at det fik en ende ....

.... det herrens år 2009!

Men i skrivende stund er der ikke mange timer tilbage, så den er god nok: Tiden går, selvom den går langsomt!

Og overordnet kan man sige, at 2009 blev et langsommeligt år, men også et af de mest forandrende: Fra travl webredaktør med relativ aktiv livsstilsførelse til arbejdsledig og kvalmeramt "babymaker" med et proportionelt dalende aktivitetsniveau.

Når det er sagt, så er der alligevel nogle aktiviteter at se tilbage på i det forgangne år - også et par af mine mål for 2009:
  • en hundehvalp
    Ja, det lykkedes som bekendt, uden dog at lykkes alligevel! Ved at Ole ikke kan li' at vi taler om emnet, så jeg vil lade den ligge der!

  • mere tid sammen med veninderne
    Det kan jeg vist ikke prale af.

  • mere yoga
    Yoga blev der i sandelighed dyrket; godt nok af den blide slags i form af gravid-yoga (både på hold og hjemme på stuegulvet). En yogaferie til Indien blev det dog ikke til i denne omgang - til gengæld kom jeg to gange kurophold i Varberg.

  • sommerhusture på Rømø
    Det blev til to ophold i mine forældres dejlige sommerhus - i juli og oktober.

  • flere søndagsgudstjenester
    "Shoppede" lidt rundt blandt de frederiksbergske kirker og fandt frem til, at Lindevang Kirke nok er den kirke, der passer bedst til mig.

  • "galleriejer" for min onkel Freddy
    Freddy fandt en anden impressario i en gammel bekendt og har nu haft sin første udstilling og det er jo herligt :-)

  • en masse spændende forfatterforedrag
    Jep, men OK - den disciplin ligger også til højrebenet ......
Derudover bød året på nærmest masseproduktion af hjemmestrikket tøj, en weekendtur til Hamburg, vores ferie i Toscana, nogle gode kulturoplevelser (fx operaen Carmen) og mange gode stunder i Hillerød (kunne konstatere, at vi er godt repræsenteret i Keld og Ruths gæste-alamanak)

Herfra skal der blot lyde Godt nytår fra sofaen:



Jeg er tilbage i morgen med et par overvejelser omkring året, der venter.