14. oktober 2007

Feriebeslutninger .....


Under min ferie på Kreta var der masser af tid til at tænke "store" tanker - i hængekøjen, på stranden, på gåturene, under meditationen (selvom det egentlig ikke er meningen, man skal tænke lige netop under meditation :-)).

Jeg besluttede blandt andet at
  • jeg ikke længere vil gå til fægtning, fordi jeg har så meget til gode at lære om/i yoga


  • og derfor vil gå til yoga 4 gange om ugen: tirsdag morgen, onsdag aften, fredag eftermiddag og søndag morgen/eftermiddag (og har faktisk lige været afsted!)


  • at jeg igen vil prøve at leve kontant i en periode, notere hvad jeg bruger pengene til og kun bruge hvad der er til rådighed på kontoen (afledt af at jeg på ferien også læste "Kloge kvinders guide til økonomisk frihed"!)


  • at jeg - når min lejer flytter ud - vil indrette det ekstra værelse til lige dele gæsteværelse og yogarum, med masser af puder, stearinlys og måske en enkelt orkidé. Det skal blive så fint :-)