13. juli 2007

Fremtidsudsigt

Om seks år fylder jeg 40 - det er en ubestridelig kendsgerning!




Det giver mig hele seks år til en lang række oplevelser og milepæle. Der er meget at opleve endnu: mange lande at besøge, mange smagsoplevelser i vente, mange nye mennersker at møde, mange koncerter at overvære, mange weekender at nyde, mange udfordringer på jobbet at vokse af.....

Der er en række konkrete oplevelser/milepæl, jeg meget gerne vil have med i kufferten, når jeg puster de 40 lys på lagkagen. Jeg vil gerne:
  • have en tatovering (på foden)
  • have hoppet i faldskærm
  • være mor
  • kunne spille klaver
  • have besøgt New York, Berlin, Rom (igen)
  • have været på mere end en yogaferie
  • have set mere end en opera
  • have været på Roskilde Festival
  • have prøvet at gå til fægtning

Men mest af alt håber jeg selvfølgelig på at kunne fejre min 40 års-fødselsdag sammen med alle mine gode veninder, mine venner og familie iøvrigt og også meget gerne manden i mit liv.

Og nogen påstår jo, at man skal sende sine ønsker ud i universet for at de kan samle energi og komme styrket tilbage. Det er så hermed gjort! :-)