4. januar 2013

Jul/nytår/job!

Det er fredag. Jeg er træt! Tro pokker med det program jeg har udsat mig selv for de sidste 14 dage:
  • To jobsamtaler hos ATP i Hillerød (1½ time hver vej)
  • Sønderjylland tur/retur to gange på bare 10 dage
  • Hyggelig juleaften hos Majbritt & co
  • Hyggelig nytårsaften hos Søren & co
  • "Tillykke med jobbet"-opkald onsdag
  • Et hav af mennesker, der ville sige tilykke og snakke (herligt)
  • Underskrift af kontrakten i dag
  • Jobstart mandag!!
  • Køb af ny vaskemaskine (den gamle stod af), bliver monteret i morgen
  • Research af (nye) biler og prøvekørsler kommende søndag. Skal nemlig have sådan en asap!
Fik jeg nævnt at jeg også har været forkølet?

Godt nok dejligt, at der også blev tid til frisør og massage i dag. Det skal blive en fast traditon: Massage hver anden fredag, når Arthur starter ophold hos sin far.

Ja faktisk har jeg haft så travlt, at jeg vist ikke rigtig har fattet det endnu! Dagpengeland slut. Finansministeren glad. Mulighed for at bruge mine faglige kompetencer i en velrennomeret virksomhed. Udsigt til at finpudse mine evner som hverdagsjonglør.

Wow! Hvilket nytår ...