26. november 2012

En forbrydersweater ...

I går kørte sidste afsnit af Forbrydelsen III over skærmen. Jeg var som sådan OK tilfreds med afslutningen. Det havde måske også været for kliché, hvis Sarah Lund og Bork skulle få hinanden (på den nemme måde).*

Nu er det op til seerne at digte videre. Må hun leve i evigt skjul eller får hun samlet beviser nok mod ham "butleren", så hun kan vende tilbage til Danmark og et liv med (kerne)familie und alles.

Mens jeg spekulerer i ét væk, så kan jeg jo passende passe mit strikketøj. En god ven, når livet føles som en ventesal.

Og ja, selvfølgelig strikker jeg en Sarah Lund-sweater!! :-)


* Det er heller ikke det jeg oplever. Altså at kærlighed er en nem størrelse. VRØVL. At føle kærlighed er enkelt nok. Enten gør man eller gør man ikke. Så er resten et spørgsmål om gensidighed, timing og vilje ...