27. december 2009

Som en løvinde i sit bur ....



Havde godt nok både læst og hørt om den her tilstand, jeg nu befinder mig. Men jeg er alligevel overrasket over hvor "doven" og tryghedssøgende, jeg føler mig her i graviditetens slutspurt.

En aktivitet væk fra hjemmet pr. dag er mere end rigelig for mig. I går var det en tur i Kongelunden og Irma, i dag en cykeltur rundt om Damhussøen (prust støn!).

Ole skal helst være med (= tryghed) og bagefter skal jeg bare tilbage i min "løvehule" og lave ikke så meget (læse, strikke lidt, surfe og glo tv).

Men energien/lysten er ikke til mere - og så må det bare være sådan.

Det kan godt blive nogle lange 14 dage fra nu af! Og vi fortæller ham da også dagligt, at han sådan set gerne må komme ud nu, hvis han føler sig klar.

For vi er SÅ klar! :-)