22. november 2009

Til gudstjeneste med Møllehave!



Det er længe siden sidst, men fik lyst til en søndagsgudstjeneste, nu hvor jeg holder alene-hjemme-weekend.

Da jeg ikke har været super tilfreds med gudstjenesterne i hverken Solbjerg Kirke (ingen overbevisende præster) eller Frederiksberg Kirke (gode præster, men for dårlig akustik/for mange barnedåb!) testede jeg i dag en ny kirke: Lindevang Kirke.

Og se, det var sagen! Dejlig rummelig kirke, med superbehagelige stofbetrukne stole og gulvtæppe (der tog støjen), dygtig præst og rigtig fredelig stemning trods dobbelt-barnedåb.

Og der er vel også en grund til at selveste Johannes Møllehave også var til stede. Vidste faktisk ikke, at han bor lige her i nærheden .... eller det må han jo næsten gøre.

Og lilledrengen syntes at kunne li' det der med at gå i kirke. Eller det er jo svært at sige, men han sparkede da med til salmerne :-)

Så nu tror jeg, at jeg vil af sted igen næste søndag; 1. søndag i advent ...... Noget siger mig nemlig, at jeg muligvis ikke kommer i kirke så ofte i 2010!