28. juni 2008

Ny kategori: loppefund

Her på mit dejlige Frederiksberg findes en ret god tradition hen over sommeren. Lørdags-loppemarked på parkeringspladsen bag ved rådhuset.

I dag kiggede jeg forbi og fandt disse fuc.... fantastiske designersko:



Og nu har jeg besluttet at jeg vil komme der noget mere, snuse lidt rundt, købe én ting og kun én god ting og så ellers hjem igen.

Har egentlig også det princip at når man køber noget nyt fx sko, smider man (dvs. afleverer til genbrug) også et par sko ud. MEN nu har vi jo lige - i forbindelse med flytningen - smidt ret meget ud, så lige den her gang synes jeg ikke det er nødvendigt ..... Og så er det jo sko! :-)

Og så har jeg også besluttet, at jeg - når jeg snart får pengene fra andelssalget - vil forkæle mig selv med en ny mobil, en med større kamera i. Synes ikke det er helt optimalt med de billeder, jeg kan levere pt. Har kig på Sony Ericssons C900 med 5 megapixel ...... Og så er den brun. Me like!