20. januar 2008

Søndag: søvnig, sentimental og sukkerchok

I dag sov jeg længe ..... De sidste rester af sygdom skulle lige som ud af kroppen.

Brugte så eftermiddagen på at opdatere min hjemmeside omkring.net så den er klar til jobsøgninger, men ftp'en driller, så kan ikke få de sidste justeringer op - og min personlige it-kompetente makker er ude at rejse. Øv!

Blev lettere nostalgisk/sentimental af at arbejde med mit cv. Hold da op, hvor har jeg i grunden været i kontakt med mange uddannnelser og arbejdspladser, mødt mange mennesker på min vej!



Gik også en tur i det januar-milde vejr. Lagde turen forbi Frederiksberg Kirkegård. Der er så utrolig fredfyldt og jeg blev atter ramt af en sentimental følelse.

Hjemme igen gik jeg i gang med at forfatte en ansøgning til en stilling som forlagsredaktør, men fik dopet mig med så meget kaffe og sukker, at jeg nu er pænt sukkerchokket!!

Lidt a la Ross i det afsnit, hvor han og Chandler tager på hotelophold ......