21. november 2006

Under transformation til bibliotekar?


Siden jeg startede min "karriere" i Bibliotekerne har jeg udviklet bibliotekariske tendenser. Jeg er nu oprettet som bruger af flere nettjenester, hvor man kan lave nyttige lister/bogmærker:

:: Technorati.com holder styr på mine blog-favoritter - se min liste her
:: Google-kontoen er vært for mine øvrige RSS-feeds
:: Deli.cio.us er stedet jeg gemmer gode URL'er - se min liste her
:: Librarything er mit online bibliotek, som jeg skal bruge megen mere tid på - se det foreløbige bibliotek
:: Wordpress hoster bloggen for læseklubben Romanisterne

Lige nu spekulerer jeg på, hvor det er smartest at liste gode titler, jeg har læst/vil læse i forbindelse med jobbet. Tror jeg ender med at smide dem på den her blog, hvis de da ikke får deres helt egen blog.

Andre forslag er mere end velkomne.