19. oktober 2006

This is Annedorthe ....


.... reporting from London.

Eller det skulle det have været, men jeg har været tæt på computerløs i 5 dage (og dette på en konference om Internettet!) og har haft svære abstinenser.

Nu er jeg så tilbage på jobbet - med en liste så lang over web 2.0-funktionaliteter jeg har lyst til at sætte mig ind i, men som jeg har så ganske lidt (teknisk) forstand på.

Jeg vil fx gerne kunne costumize en blog, hive kodestumper ind fra smarte funktioner, integrere en masse funktionaliteter på min hjemmeside etc., istedet for kun at have de der standardløsninger. Men det virker så uoverskueligt og jeg støder på så mange (tekniske) forhindringer. Jeg er tæt på at tude af ren frustration.


  • Er løbet kørt?

  • Eller kan man nå at hoppe på vognen ved stædigt at prøve sig frem?

  • Orker man?

Og hvorfor er det også lige jeg har en blog, hvor dette er det første indslag om IT, når nu jeg er cand.it!! Jeg undres og græmmes og frustreres ......