1. januar 2006

Say goodbye to it all ......


Farvel 2005!
Vi var ikke rigtig venner, slet ikke på det seneste som naturligvis er den periode, der står klarest i erindringen.
Men når retfærdigheden skal frem, bød 2005 faktisk på uforglemmelige øjeblikke og positive fornyelser i mit liv.

2005's POSITIV-LISTE:
  1. Bestod specialet med mere end manér
  2. Mødte op hos psykoterapeut Helle med det formål at genfinde evnen til at være i et seriøst forhold til en mand - Vi ses også i 2006, Helle! :-)
  3. Fejrede min 32 års fødselsdag i Marokkos varme, sammen med en hjertegod veninde
  4. Blev moster for tredje gang. Velkommen til en enestående solstråle, Elias
  5. Var til en fantastisk sjov Running Dinner fest i marts hvor jeg mødte to enestående mænd! Den ene spiller stadig en stor rolle i mit liv.
  6. Begyndte som anmelder på bookworm.dk - en tilbagevendende fornøjelse
  7. Rejste til de stormomsuste Færøerne - og bortset fra en fatal sejltur - var det en smuk og uforglemmelig oplevelse, især Mykiness er vel nok noget af det smukkeste stykke Guds natur jeg indtil dato har været opslugt af
  8. Fik Aura, min bedårende kat, ind i mit liv. Den tog styringen her i st.tv og sådan har det været lige siden. Så meget for mine katteopdragelses-evner! Men hvor jeg dog elsker den kat!
  9. Begyndte at gå i kirke næsten hver søndag - en positiv fornyelse, især efter jeg har fundet frem til yndlingspræsten, Vibeke Døsing i Sct. Thomas Kirke her på Frederiksberg.
  10. Oplevede Stockholm i et usædvanligt lækkert sensommervejr sammen med en rigtig god rejsefælle.
  11. Sluttede året af med en super lækker middag og en sjov bytur, nydt i godt selskab (Og nej, der var ikke Carlsberg på bordet!)

ÆRET VÆRE DIT MINDE!!!