24. december 2008

Julen 2008

Mig og min nye mobiltelefon er slet ikke venner!! Men det er der ikke meget julefred over, så jeg skal spare jer for skærmydslerne. Men ingen tvivl: i januar køber jeg mig en anden telefon og har lært lektien: Aldrig gå væk fra en Sony Ericsson!

I dag er det så Juleaftensdag og jeg har forsømt bloggen godt og grundigt her i julemåneden.

Her er et ultrakort resume og resten overlader jeg til billedsproget.
  • Julefrokost med arbejde og GAD-klubben hhv. 28. og 29. november
  • Pyntede op til jul 1. søndag i advent. Den fik ikke for lidt nede hos blomsterhandleren! :-) Og min amaryllis er sprunget ud netop i dag, perfekt timing!
  • En juletur til Island 11-14. december - med masser af sne! Se billeder hos Ole
  • Bachs juleoratorie i Holmens kirke fredag 19. december
  • Lille juleaften: Dejlig middag i Hillerød og hygge med knas og gaver
  • I dag: bage safransboller og Sct. Tomas kirke kl 15
  • I aften: lækker julemiddag: andebryst med mos af søde kartofler + rødkålssalat, til dessert mandel- og daddelkage. Spille spil og pakke gaver op. De står på bordet og venter og ser rigtig gode ud!










GLÆDELIG JUL!