27. juni 2008

Alene hjem

Ole har været på dykkerkursus i Norge siden tirsdag morgen. Dejligt for ham.

Jeg indrømmer også gerne, at jeg nyder at have lidt tid alene herhjemme (det er også blevet nemmere af, at vi nu har tv i hjemmet! (ikke værd at stjæle, kære tyve!)), men jeg SAVNER ham også!

Lige pludselig opdager man jo, hvor vant man er til at dele hverdagen med en anden ..... Nu hjælper det heller ikke, at Ole er sådan en, der ikke er det store lang-distance-kommunikationsmenneske OG ikke umiddelbart kan ringe hjem til mig (firmatelefon!!) ....

Nå, men jeg har jo mine veninder og mine små hobbies. Således har jeg i denne uge været til foredrag på Diamaten med 3 af læseklub-veninderne. Vi hørte Pascal Mercier, forfatter til "Nattog til Lissabon", som vi har læst i læseklubben for nylig. Meget sympatisk og yderst klog mand.


Forfatteren Pascal Mercier

I går var læseklub-pigerne her så igen, til en ny runde læseklub-aften. Jeg havde lavet den lækreste frugtsalat fra "Kogebog på høje hæle". Mums. Fik resterne til morgenmad - inkl. chokoladen!



Således lidt nyt - fra en små-forsmået græsenke ......