19. januar 2007

Om hjemmearbejdsdag og koncentration!



Jeg har taget en hjemmearbejdsdag, dels fordi jeg alligevel skulle til læge (der røg en time) og dels fordi jeg skal have en rapport færdig.

Men det er ikke nemt, det der med at arbejde hjemme.
  • Så kommer posten med en pakkeanvisning - så drøner man lige på posthuset.
  • Så skinner solen - og man opdager at der er pænt beskidt i sit hjem.
  • Så er man sulten - og står på hovedet i køleskabet, og trænger det forresten ikke også til en kærlig hånd?
Tiden løber og jeg når ikke det jeg havde sat mig for.

I eftermiddag har jeg ellers lovet at besøge min onkel Freddy.
Det har jeg lidt fortrudt nu. Kunne godt bruge mere tid.

I morgen stikker jeg heldigvis lidt af fra det hele.
Og det glæder jeg mig til BIG TIME! :-)

Og nej, selvfølgelig skal jeg ikke bruge tid på at poste indlæg på min blog, når jeg har travlt.