9. november 2005

Reaching the limit


Har besluttet at indstille læsningen af psykoterapeutiske bøger. Har nok også slugt og delvis fordøjet 25 af slagsen siden jeg startede i terapi i februar (4 af dem som anmelder på bookworm.dk).

Jeg tror jeg er mæt!
Og fundet frem til min egen lille kanon over litteratur, jeg nu vil vende tilbage til igen og igen i den her proces.

De er:
  1. Baron Katie: Elsk det som er
  2. Byron Katie: Behøver jeg din kærlighed?
  3. Eckart Tolle: Lev i nuets kraft
  4. Irene H. Oestrich og Frank Johansen: Kognitiv coaching
  5. Åsa Nilsonne: Bevidst nærvær
  6. Anna Kåver: Accept
  7. Shakti Gawain: Visualisering
  8. Hal & Sidra Stone: Bliv ven med din indre kritiker
  9. Hal & Sidra Stone: Bliv bedste ven med dine værste sider
  10. Udprint om selvværd og de mange jeg'er fra www.psykoweb.dk

Kender du til en bog, jeg absolut må læse, så hit med titlen, men den skal virkelig være god!